Objednáte si wellness víkend v hotelu a očekáváte pochopitelně služby na vysoké úrovni. Napadlo vás, kolik zaměstnanců hotel musí mít, aby vše klapalo, jak má? Začněme na recepci. Usměvavá slečna si od vás vyžádá občanku a zapíše vás do knihy hostů. Dá vám klíče od pokoje a bude-li to velký hotel, tak se odněkud vynoří poslíček a pomůže vám odnést věci do pokoje nejkratší cestou, abyste se v hotelu neztratili.

recepce

V hotelu budete jistě navštěvovat restauraci, takže číšník, servírka i barman vám budou k dispozici. A máte to wellness, takže se setkáte s masérkou a možná plavčíkem na bazéně. To jsou lidé, které uvidíte, ale pak je tu řada těch neviditelných. Pokoj, do kterého jste přišli, byl uklizený, a to udělala pokojská. V restauraci vám jídlo někdo uvařil, takže kuchař a ten má jistě své pomocníky. Kromě toho suroviny na přípravu jídla mu musel někdo přivézt.

Půjdete-li na bazén, tak i o ten se musí někdo starat a zajišťovat opravy vířivek a nejen to. Na hotelu bude pravděpodobně šikovný instalatér 24 hodin denně, protože velký hotel, to je velká hromada problémů, která se může přihodit kdykoliv, a podle zákonů schválnosti to bude přes víkend a v noci.

wellness

V hotelu budou další zaměstnanci, kteří se budou starat o okolí hotelu, trávník a květiny. Další se bude starat o výzdobu. Nesmíme zapomenout ani na ředitele a manažera, který bude zajišťovat obsazenost hotelu a mít na starosti koordinaci všech těch neviditelných i viditelných lidiček, bez kterých by hotel nemohl uspokojovat všechna ta přání nás, hostů, kteří nechceme žádné komplikace na našem vysněném pobytu na wellness víkendu. Dobře fungující hotel, to je mraveniště, kde má každý přesně stanovenou činnost a jeden druhému nesmí překážet, ale musí do sebe zapadnout jako ozubená kolečka. Jen tak budou hosté spokojení a budou se na pobyty do hotelu vracet.